پایین ترین تعرفه تبلیغ در گوگل ادوردز در ایران

 

پایین ترین تعرفه تبلیغ در گوگل ادوردز در ایران (5)

تنظیمات پیشرفته پیشنهادها و مزایده‌ها (Bid Adjustments)

 تنظیمات فعلی پیشنهادها و مزایده‌ها (Bid Adjustments)،با ویژگی‌های گیج‌کننده‌ای که دارد، حتماً باعث سردردهای هفتگی برای شما خواهد شد. رابط کاربری جدید گوگل ادوردز، تنظیمات پیشرفته‌ای برای پیشنهادها و مزایده‌ها (Bid Adjustments) را برای کاربران خود ایجاد کرده است. در تنظیمات جدید شما قادر خواهید بود اعمالی خاص را با توجه به صفحه نتایج موتور جستجو، مانند اضافه کردن افزونه تماس (Call Extension) یا تماس کمپینی (Call-Only Campaign) انجام دهید. این قابلیت به شما کمک می‌کند تا تبلیغات خود را برای جستجوهای موبایل بهینه‌سازی کنید.تا با این کارها پایین ترین تعرفه تبلیغ در گوگل ادوردز در ایران برای اکانت شما محاسبه شود.

با این تفاسیر، می‌توان نتیجه گرفت که تنظیمات Bid بهبودیافته است، یعنی حداقل هنگام کار با آن تصمیم نمی‌گیرید موهای خود را بکنید.

ویژگی‌هایی که در آینده بر روی رابط کاربری جدید گوگل ادوردز مشاهده خواهید کرد!

قابلیت‌های جدید دیگری نیز وجود دارند که تا چند ماه آینده بر روی گوگل ادوردز اضافه می‌شوند. امکاناتی مانند:

عملکرد صفحه فرود (Landing Page Performance)

در رابط کاربری جدید گوگل ادوردز، تبلیغ‌کنندگان قادر خواهند بود تا آمار و عملکرد بخش‌های مختلف صفحه فرود خود را در یک جا مشاهده کنند. صفحه فرود جدید شبیه به صفحات تبلیغات و کلمات کلیدی خواهد بود. هدف این است که به تبلیغ‌کنندگان کمک شود تا عملکرد تبلیغ و تجربه کاربری خود را بهبود بخشند (به ویژه بر روی تلفن همراه). این قابلیت، به احتمال زیاد تا اواخر امسال در رابط کاربری جدید اضافه می‌شود. و با اعمال این تنظیمات نیز پایین ترین تعرفه تبلیغ در گوگل ادوردز در ایران برای شما محاسبه میشود.

مخاطبان در بازار سفارشی (Custom In-market Audiences)

معمولاً مخاطبان در بازار به کمپین‌های جستجوی گوگل سر می‌زنند. به همین دلیل گوگل سرویس In-market Audiences را که می‌تواند بر اساس وب‌سایت تبلیغ‌کننده، عملکرد تبلیغاتی و اهداف کسب و کار باشد، راه‌اندازی خواهد کرد. این قابلیت پیشتر بر روی سرویس Display Network وجود داشت، و گوگل قصد دارد آن را بر روی Search Network نیز راه‌اندازی کند. این سرویس در حقیقت بر اساس جستجوی کاربران، قصد و نیت آن‌ها را تشخیص می‌دهد. زمانی که کاربر یک مرحله پیش از خرید محصول قرار دارد، گوگل تبلیغات مرتبط را به او نمایش می‌دهد. اواخر امسال شاهد حضور این سرویس، در رابط کاربری جدید گوگل ادوردز خواهیم بود. این نیز پایین ترین تعرفه تبلیغ در گوگل ادوردز در ایران را برای شما اعمال خواهد کرد.

Google Attribition

این محصول در کنفرانس گوگل مارکتینگ نکست (Google Marketing Next) معرفی شده است. این محصول اختصاصی، به زودی به رابط جدید اضافه خواهد شد. احتمالا تا قبل از پایان امسال این ویژگی را خواهیم دید. این امکان در حقیقت، ساده شده‌ی نسخه Attribution 360 است. گوگل اعلام کرده است به وسیله این امکان جدید، آمار بهتر و دقیق‌تری از Google Adwords و Google Analytics را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و در نتیجه باعث بهبود هزینه و ایجاد پایین ترین تعرفه تبلیغ در گوگل ادوردز در ایران  برای شما میشود.

آپلود میزان تراکنش‌های فروشگاه

فروشندگان آنلاین می‌توانند به‌طور مستقیم یا از طریق یک نرم‌افزار واسط (Third-Party)، تراکنش‌های فروشگاه خود را به گوگل ادوردز انتقال دهند. زمان دقیق آمدن این ویژگی هنوز معلوم نیست، اما در رابط کاربری جدید شاهد حضور این ویژگی نیز خواهیم بود و پایین ترین تعرفه تبلیغ در گوگل ادوردز در ایران را برای شما به حساب بیاورد.

نتیجه‌گیری

ادوردز نیز مانند دیگر سرویس‌های گوگل در حال قدرتمندتر شدن و تغییر ساختار خود با توجه به نیازهای کاربران است. بااین‌حال، هنوز رابط کاربری جدید تمام ویژگی‌های نسخه قدیمی خود را ندارد، برای مثال، جای خالی افزونه‌های قیمت در رابط کاربری جدید احساس می‌شود. البته باید تا پایان امسال منتظر ماند تا ویژگی‌های جدید این رابط کاربری هم سر از تخم بیرون بیاورند! در رابط کاربری جدید از پیچیدگی‌های نسخه قبل کاسته شده و با توجه به ویژگی‌های مذکور، راحتی کاربر اولویت اول طراحان گوگل در این نسخه بوده است اما در رابط جدید گزارش ها بصورت بسیار دقیق تر دیده میشود که باعث ایجاد پایین ترین تعرفه تبلیغ در گوگل ادوردز در ایران  برای شما میشود.

این تمام مواردی است که ما در حال حاضر درباره گوگل ادوردز می‌دانیم، اگر موردی ذهن شما را درباره رابط گرافیکی جدید گوگل ادوردز درگیر کرده است، آن را با دیدگاه‌های خود با ما به اشتراک بگذارید.

یکی از دلایلی که موجب می‌شود تا تصمیم به همکاری با یک شرکت تبلیغات گوگل بگیرید، نیاز شما برای دستیابی به اهداف و نتایجی معینی است که خودتان قادر به انجام‌شان نیستید. اهدافی که یا به زمان زیادی برای حاصل شدن نیاز دارند و یا در شرایط معمول رسیدن به آنها غیرممکن است. با این حال، لازم است پیش از شروع کار از خود بپرسید آیا این کار بهترین راه ممکن برای رسیدن به این نتایج است؟

به طور کلی، اگر برای اولین بار است که در حال راه‌اندازی یک کمپین تبلیغات گوگل برای کسب و کار خود هستید، بهتر است مطمئن شوید که این کار برای شما لازم است زیرا به هر صورت در بازار تبلیغات، شرکت‌هایی وجود دارند که شما را به عقد یک قرارداد پرهزینه تشویق می‌کنند (در حالیکه اصلاً به آن نیاز ندارید). به این ترتیب، شما پیش از راه‌ندازی کمپین تبلیغات گوگل خود باید از گستردگی و چشم‌انداز رقابتی کسب و کار خود مطلع باشید. اصلاً شما باید بدانید که در صورت قرار گرفتن لینک تبلیغ‌تان در نتایج جستجو، وب‌سایت‌تان آمادگی ارائه تجربه کاربری مناسب به مخاطبانتان را دارد؟

خب، سوال اساسی اینجاست که اگر تجربه چندانی با گوگل ادوردز و طراحی سایت ندارید، چه کسی شما را راهنمایی خواهد کرد؟ مطمئناً هیچ تجارت با سابقه‌ای با اولین آژانسی که پای میز مذاکره می‌نشیند قرارداد امضا نمی‌کند. شما در ابتدا باید تحقیقات لازم را انجام دهید تا بدانید از یک شرکت تبلیغات گوگل چه انتظاراتی داشته باشید. شما باید تعارف را کنار بگذارید و سوالاتی صریح بپرسید و در مقابل نیز انتظار جواب‌هایی روشن و شفاف داشته باشید.

برای آنکه روند انتخاب یک شرکت تبلیغات گوگل برایتان آسان شود، ما سعی کردیم یک فهرست از سوالاتی که باید در حین مذاکره با یک آژانس تبلیغات گوگل بپرسید را در اختیارتان قرار دهیم. ایجاد پایین ترین تعرفه های تبلیغ در گوگل ادوردز در ایران تخصص ماست.

شرکت نوین ایده

02188918058

09123233064

نظرات  (۴)

۱۹ دی ۹۷ ، ۱۶:۰۵ پرستار کودک
جالب بود. ممنون
۱۹ دی ۹۷ ، ۱۶:۰۶ آتلیه عکاسی
خیلی ممنون
۱۹ دی ۹۷ ، ۱۶:۰۸ طراحی سایت وردپرس
ممنون
۰۱ شهریور ۹۸ ، ۱۶:۱۳ بوت و نیم بوت دخترانه چرم

ممنونم بابت مطالب خوب و مفیدتون بسیار عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی