پایین ترین تعرفه تبلیغ در گوگل ادوردز در ایران

پایین ترین تعرفه تبلیغ در گوگل ادوردز در ایران (4)

نتیجه گیری

تمامی ۵ استراتژی که در این بلاگ بیان کردیم مفید هستند و دیدیم که هر کدام از آنها چگونه می توانند بر روی کمپین تبلیغات کلیکی تان تاثیر بگذارند و پایین ترین تعرفه تبلیغ در گوگل ادوردز در ایران را به اکانت گوگل شما بیاورند. اگر کمپین تبلیغات کلیکی گوگل دارید و با مشکل فروش محصولات روبرو هستید، پیشنهاد می کنم وارد اکانت خود شوید و هر کدام از این موارد را برای کمیپن خود بررسی کنید تا بتوانید از پایین ترین تعرفه تبلیغ در گوگل ادوردز در ایران  بهره مند شوید .

همچنین، اگر از کمپین هایی استفاده می کنید که به هر دلیلی خودتان به آن دسترسی ندارید، پیشنهاد می کنم با آژانس دیجیتال مارکتینگی که برای شما این کمیپن های تبلیغاتی را انجام میدهند تماس گرفته و درباره همۀ این موارد با آنها مشورت کنید. به خاطر داشته باشید یک آژانس دیجیتال مارکتینگ خوب موظف است که آمار و گزارش دقیقی از کمیپن ها را در اختیار شما قرار دهد و در اعمال پایین ترین تعرفه تبلیغ در گوگل ادوردز در ایران  برای اکانت شما تلاش بکند.

امیدوارم که این مقاله توانسته باشد اطلاعات مفیدی درباره راه اندازی و اجرای کمپین تبلیغات کلیکی گوگل در اختیار شما قرار دهد. آیا شما دلیل دیگری برای شکست یک کمپین تبلیغات کلیکی می شناسید؟ اگر پاسختان به این سوال مثبت است، خوشحال می شوم آن را با ما در میان بگذارید.

با اینکه رابط کاربری جدید گوگل ادوردز )یا New Adwords Experience)، هنوز با ویژگی‌های رابط فعلی ادوردز برابری نمی‌کند، اما امکانات و ویژگی‌های جدیدی را با خود به همراه دارد. البته باید گفت که تشخیص و پیدا کردن این امکانات جدید، کار چندان آسانی نیست. با این حال، ما تلاش کردیم که این ویژگی‌ها و امکانات را در این مقاله برایتان جمع‌آوری کنیم تا بتوانید پایین ترین تعرفه تبلیغ در گوگل ادوردز در ایران را به اکانت خود بیاورید.

هرچند، رابط جدید کاربری گوگل ادوردز در دسترس همه قرار نگرفته است و در یک سال گذشته به صورت آزمایشی در اختیار عده‌ای از بازاریابان قرار گرفته است. ظاهراً گوگل تصمیم دارد رابط کاربری جدید ادوردز را تا آخر سال در اختیار همه قرار دهد.

بیشتر افرادی که به رابط کاربری جدید گوگل دسترسی دارند، به صورت مداوم در حال جا‌به‌جایی بین این دو رابط هستند. مطمئناً عادت کردن به رابط کاربری جدید، نیاز به زمان دارد، اما ویژگی‌ها و امکانات جدیدی که در رابط کاربری جدید وجود دارد می‌تواند بازاریابان را به کار کردن با خود تشویق کند و از پایین ترین تعرفه تبلیغ در گوگل ادوردز در ایران استفاده کنند.

ویژگی‌ها و امکانات رابط کاربری جدید گوگل ادوردز

افزونه‌های ارتقا (Promotion Extensions)

افزونه‌های ارتقا (یا Promotion Extension) به شما کمک می‌کنند تا بتوانید برخی از پیشنهادات خاص خود را در نتایج جستجو، برجسته کنید. تنها راه دسترسی به افزونه ارتقای جدید، از طریق رابط کاربری جدید گوگل ادوردز است. با این امکان، تبلیغ خود را بادوام‌تر خواهید کرد و می توانید در قالب یک تبلیغ متنی به محصول، لینک کنید.

آیکون تگ موجود، باعث می‌شود تا پیشنهاد شما یه صورت واضح در نتایج جستجو نمایش داده شود.

شاخص درآمد (Household Income) در جستجوها

گزارش‌های مالی و هدفگیری شاخص درآمد (Household Income) برای کمپین‌های جستجو در زبانۀ دموگرافیک (Demographics) رابط کاربری جدید قرار دارد. در رابط قدیمی گوگل ادوردز، اهداف مالی (Household Income) تنها از طریق موقعیت مکانی (Location Targeting) اعمال می‌شدند.

به این ترتیب، به لطف نمودارهای موجود در بالای صفحه، به‌راحتی می‌توانید فعالیت کمپین‌هایتان را زیر نظر بگیریئ. همچنین، تنظیمات مربوط به پیشنهادات و مزایده‌ها (Bid Adjustment) می‌توانند در سطح کمپین یا Ad Group اعمال شوند.

صفحه مخاطبان (Audiences Page)

صفحه مخاطبان جدید، مکانی واحد را برای مدیریت انتخاب هدف و بهینه‌سازی مخاطبین فراهم می‌کند. همچنین، از اصطلاحات جدیدی برای انتخاب هدف مخاطبان در رابط کاربری جدید گوگل ادوردز استفاده‌شده است. اصطلاح Target and Bid در رابط کاربری جدید به Targeting و Bid Only به Observations تغییر نام داده است.

بهبود یافتن سیستم گزارش‌گیری (N-grams)

این قابلیت در جولای سال ۲۰۱۷ سر از گوگل ادوردز درآورد. یک زبانه واژگان (Words) در جعبه جستجوها (Searches) که در قسمت Overview کمپین نمایش، برای شما یک نمایه N-gram از کلماتی را نشان می‌دهد که از طریق آن‌ها کمپین تبلیغاتی شما در نتایج جستجو نمایش داده شده‌اند. در حقیقت، N-gram اسکریپت جدید گوگل ادوردز است که به کمک آن می‌توانید بهترین و بدترین کوئری‌های جستجوی کمپین تبلیغات گوگل خود را شناسایی کنید و از پایین ترین تعرفه تبلیغ در گوگل ادوردز در ایران استفاده کنید.

هر چه خطوط اطراف یک کلمه تیره‌تر باشد، تأثیر آن بیشتر بوده است. اشاره‌گر را بر روی هر کلمه نگه‌دارید تا کوئری جستجوی شامل این کلمه، تعداد نمایش، کلیک‌ها و نرخ تبدیل هر یک از آن‌ها را مشاهده کنید. این امکان به شما کمک می‌کند تا عملکرد یک کلمه یا عبارت را در گستره عظیمی از کوئری‌های جستجو تحلیل کنید (به جای آنکه هر کلمه را به صورت جداگانه بررسی کنید).

رابط کاربری جدید گوگل ادوردز، سیستم گزارش‌گیری بهتری را ارائه می‌کند تا میزان هزینه‌ها و پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) کمپین‌های خود را راحت‌تر، تحلیل و بررسی کنید. و از پایین ترین تعرفه تبلیغ در گوگل ادوردز در ایران بهرمند شوید.

همچنین، رابط کاربری جدید گوگل ادوردز گراف‌ها و هیت‌مپ‌های (Heatmaps) مربوط به عملکرد تبلیغات شما را در روزها و ساعت‌های هفته نشان می‌دهد. این قابلیت به شما امکان می‌دهد تا عملکرد و میزان بازدهی تبلیغات گوگل خود را در تمام ساعات روز به دقت بررسی کنید. به این ترتیب، با کمک این قابلیت خواهید دانست که بهترین زمان راه‌اندازی تبلیغ‌تان چه روزها و چه ساعاتی است. تا پایین ترین تعرفه تبلیغ در گوگل ادوردز در ایران به شما اختصاص داده شود.

برای ادامه به مقاله بعدی ما در باره پایین ترین تعرفه تبلیغ در گوگل ادوردز در ایران مراجعه فرمایید.

نظرات  (۲)

۱۹ دی ۹۷ ، ۱۶:۰۸ اقامت در ترکیه
عالی بود
۱۹ دی ۹۷ ، ۱۶:۰۹ آیلتس گیشا
عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی