پایین ترین تعرفه تبلیغ در گوگل ادوردز در ایران (3)
پایین ترین تعرفه تبلیغ در گوگل ادوردز در ایران (3)
تنها روش برای حفظ و نگهداری حس و حال یک تبلیغ و تطبیق آن با متن موجود، استفاده از کلمات کلیدی مرتبط، نوشتن متن آگهی خوب و طراحی صفحه فرود مناسب برای هدف قرار دادن نیت و تمایل کاربران است. اگرچه گوگل پیشنهاد می کند برای هر کمپین تبلیغات کلیکی ۱۰ الی ۲۰ کلمه کلیدی تنظیم کنید، اما بهتر است بیش از ۵ کلمه کلیدی مشابه را به طور همزمان به کار نبرید. این کار شما را مطمئن می کند که تبلیغ موجود با کوئری جستجوی کاربران مرتبط است. با انجام این کار ها پایین ترین تعرفه تبلیغ در گوگل ادوردز در ایران برای شما اعمال میشود.
به طور ایده آل، شما هم دوست دارید مانند شرکت های کوچک، یک تبلیغ با کلمه کلیدی واحد برای سازمان خود ایجاد کنید. بنابراین پیشنهاد می کنم برای ارائه بهترین تجربه کاربری، بر روی متن آگهی تبلیغات کلیکی و صفحه فرودتان تمرکز کنید.
سایت Disruptive Advertising توانسته است با تطبیق متن آگهی با پیام محتوا ۵۰% کلیک ها را به مشتری تبدیل کند.
با انجام این کار ها پایین ترین تعرفه تبلیغ در گوگل ادوردز در ایران برای شما اعمال میشود.
همه این کارها برای سود و منفعت انجام می شود
بعد از قرار دادن این تبلیغ در فیسبوک، Disruptive Advertising شاهد ترافیک زیادی به سایت خود بود، اما یک مشکل در این میان وجود داشت: نرخ تبدیل کاربر به مشتری، آن چیزی که انتظار داشتند را نشان نمی داد.
به همین خاطر تلاش کردند نگاه عمیق تری به مسئله داشته باشند، به همین خاطر سعی کردند آمار مربوط به کلیک کنندگان را مشاهده کنند. پس از بررسی متوجه شدند که زنان گروه سنی ۵۵ سال به بالا تمایل بیشتری به کلیک بر روی این تبلیغ نشان داده اند.
واضح است چنین ترافیکی نمی تواند نتیجه خوبی برای یک آژانس تبلیغات اینترنتی باشد زیرا مطمئناً زنان بالای ۵۵ سال مشتری یک آژانس دیجیتال مارکتینگ نیستند!
خب، حتماً از خودتان می پرسید چگونه می توان چنین مشکلی را برطرف کرد؟ پاسخ بسیار ساده است: به جای اینکه بر روی کلیک و ترافیک سایت خود تمرکز کنید، بهتر است به افزایش نرخ تبدیل خود بیاندیشید.
حتی بعد از بهینه سازی هزینه به ازای هر کلیک (CPL)، باز هم نمی توانید مطمئن باشید که کمپین PPC سودآوری خواهید داشت. راه حل این مشکل بسیار ساده است، باید بدانید آیا تبلیغات کلیکی گوگل تان توانسته است کف انتظارتان را برآورده کند یا خیر. با انجام این کار ها پایین ترین تعرفه تبلیغ در گوگل ادوردز در ایران برای شما اعمال میشود.
اگر بر روی هزینه به ازای تبدیل تمرکز داشته باشید، نتیجه بهتری خواهید گرفت و با انجام این کار ها پایین ترین تعرفه تبلیغ در گوگل ادوردز در ایران برای شما اعمال میشود.
بیشترین هزینه را در ازای کمترین نرخ تبدیل داشته است و از این نظر ناموفق ترین تبلیغات کلیکی گوگل ما است.
اما زمانی که تصمیم می گیریم کمپین ها را بر اساس سود حاصل از سرمایه (ROI) بررسی کنیم، متوجه می شویم کمپینی که بیشترین نرخ تبدیل را دارد برنده اصلی است.
می بینید که ترافیک سایت و حتی اعداد مربوط به نرخ تبدیل می توانند گول زننده باشند؟
برای اینکه بتوانید میزان بازگشت سود حاصل از سرمایه خود را به درستی ردیابی کنید، ابتدا تماس های تلفنی خود را پیگیری کنید. بهتر است در ابتدا این کار را برای کمپین های اصلی خود انجام دهید. این کار به شما کمک می کند دید واضح و روشنی در مورد کانال ها و کمپین هایی داشته باشید که مشتریان احتمالی با کیفیت تری ایجاد می کنند. با انجام این کار ها پایین ترین تعرفه تبلیغ در گوگل ادوردز در ایران برای شما اعمال میشود.
بودجه اندک شما، دیده شدن تبلیغات کلیکی گوگل تان را محدود کرده است
اگر در اجرای تبلیغات کلیکی گوگل مبتدی هستید، پس ممکن است اطلاعاتی در مورد نرخ تبدیل نداشته باشید. به همین خاطر انجام آن و سنجش نتایج برایتان کمی دشوار خواهد بود. به همین خاطر بهتر است در ابتدای کار بودجه اندکی را تنظیم و نتایج را بررسی کنید. با انجام این کار ها پایین ترین تعرفه تبلیغ در گوگل ادوردز در ایران برای شما اعمال میشود.
حدس می زنید در این شرایط چه نتیجه ای دریافت می کنید؟ مهلت تبلیغ شما در نیمه شب تمام می شود و نمی توانید بازگشت سرمایه (ROI) مثبتی داشته باشید. راه حل این موضوع به شرح زیر است:
به جای اینکه هزینه های خود را کاهش دهید بهتر است با ترس خود مواجه شوید و بودجه اولیه را کمی افزایش بدهید. به خاطر داشته باشید بدون آزمایش و بررسی قادر نخواهید بود بهترین کلمات کلیدی، متن آگهی و صفحات فرود را شناسایی کنید.
برای آنکه تبلیغات تان دیده شوند، بودجه محدودی را انتخاب نکنید تا مجبور شوید آن را به مرور افزایش دهید. این روش تنها باعث می شود پول خود را از دست بدهید. بنابراین بهتر است بودجه بیشتری را به این کار اختصاص دهید تا بتوانید موقعیت بالاتری در تبلیغات داشته باشید و کلیک بیشتری را دریافت کنید. پس از آنکه دریافتید کدام یک از تبلیغات تان بیشترین بازدهی را داشتند، می توانید به رویکرد ROI محور خود برگردید . و با انجام این کار ها پایین ترین تعرفه تبلیغ در گوگل ادوردز در ایران برای شما اعمال میشود.
شما زمان کافی را به مدیریت تبلیغات کلیکی گوگل و بهینه سازی آنها اختصاص نداده اید
واقعیت را بپذیرید. اگر شما نیز صاحب یک کسب و کار کوچک هستید، احتمالاً برای انجام چنین تبلیغاتی آمادگی نداشته اید. لَری کیم، طی تحقیق در سال ۲۰۱۳ دریافت که %۵۳ از تبلیغ کنندگان کسب و کارهای کوچک هر ۴ ماه یکبار، تبلیغاتشان را بهینه سازی می کنند.
کمپین تبلیغات کلیکی گوگل به گونه ای است که نمی توانید پس از تنظیم آن را به حال خود رها کنید. در واقع هیچ کانال بازاریابی به این شیوه عمل نمی کند. شما باید حداقل ۱۵ دقیقه در هر هفته برای بهینه سازی اکانت تبلیغ خود زمان بگذارید. با انجام این کار ها پایین ترین تعرفه تبلیغ در گوگل ادوردز در ایران برای شما اعمال میشود.
غیر فعال بودن می تواند کیفیت و بازدهی کار شما را پائین بیاورد. ممکن است استراتژی ها و مطالعات موردی فراوانی در اینترنت پیدا کنید. اجرای چند مورد از آن ها می تواند تبلیغات شما را نسبت به رقبا متمایز کند. بعد از اینکه فعالیت مناسبی داشتید، قادر خواهید بود اتلاف هزینه را کمتر کنید و سرمایه خود را به سمت سود بالاتر هدایت نمایید. با انجام این کار ها پایین ترین تعرفه تبلیغ در گوگل ادوردز در ایران برای شما اعمال میشود.
به ادامه مقاله ما درباره پایین ترین تعرفه تبلیغ در گوگل ادوردز در ایران در چند روز آینده مراجعه فرمایید.
من به عنوان کسی که چند وقته دارم از خدماتتون استفاده میکنم بسیار راضی هستم و ازتون کمال تشکر را دارم