پایین ترین تعرفه تبلیغ در گوگل ادوردز در ایران

پایین ترین تعرفه تبلیغ در گوگل ادوردز در ایران (2)

این مقاله رو با یک نکته شروع میکنیم:

نکته حرفه ای: اگرچه کلمات کلیدی مربوط به برندتان ممکن است نرخ تبدیل نزدیک به صفر داشته باشند، اما بهتر است استفاده از این کلمات کلیدی را ادامه دهید. این کلمات کلیدی به افزایش نمره کیفیت تبلیغات کلیکی گوگل شما کمک می کنند. همچنین، احتمال کلیک کردن افرادی که با برند شما آشنایی دارند به طور محسوسی افزایش می یابد.

در اینجا باید بدانید که طی این فرآیند ممکن است بازدیدهای کمتری به دست آورید و ترافیک خود را از دست بدهید. اما جای نگرانی وجود ندارد زیرا ترافیک از دست رفته، ترافیک نامرتبطی است که کمکی به افزایش نرخ تبدیل تان نمی کند.

توصیه می کنم بودجه خود را بر روی کلمات کلیدی سرمایه گذاری کنید که مرتبط هستند و می توانند نرخ تبدیل کاربر به مشتری را افزایش دهند (در قسمت بعدی درباره این موضوع توضیح خواهیم داد).

برای آنکه تصور بهتری از این موضوع داشته باشید به اطلاعات حساب ۹۰ روزه یکی از مشتریان Disruptive Advertising توجه کنید.

1

کل هزینه های صرف شده این حساب، طی سه ماهه اخیر حدود ۳۵۲،۰۰۰ دلار بوده است. این مشتری توانسته است بابت هر ۵۰۰ بازدید از تبلیغ خود، یک کلیک به دست آورد. همانطور که می بینیم این مشتری با ۸.۴ میلیون بازدید، مطمئناً توانسته است کلیک های بسیاری دریافت کند.

با این حال مشکل این مشتری، این بود که آنها توانسته بودند تنها ۱% از این کلیک ها را به مشتری تبدیل کنند. این موضوع به این معنی است که هزینه صرف شده به ازای فروش هر محصول بیشتر از ۲۰۰۰ دلار است. به همین دلیل، تیم آنها تصمیم گرفت نگاه دقیق تری را به آمار تبلیغات کلیکی گوگل خود داشته باشد.

پس از بررسی های فراوان، آنها با یک مورد غیر عادی برخورد کردند:  نرخ تبدیل، برای دستگاه های موبایل بر نرخ تبدیل از طریق دستگاه های دسکتاپی غلبه کرده بود.

2

پس از استخراج داده های مرتبط با کلمات کلیدی و فیلتر کردن آن ها بر اساس نرخ تبدیل، تیم Disruptive Advertising دریافت که مشتری شان حدود ۱۴۷،۰۰۰ دلار بر روی کلمات کلیدی صرف کرده اند که هیچ کلیک یا نرخ تبدیلی نداشته اند. حذف این کلمات کلیدی، می توانست هزینه ها را تا ۴۲% کاهش دهد.

درسی که باید از این ماجرا بگیرید این است که تنها به کلمات کلیدی محدودی فکر کنید که برایتان موثر و کارساز است. همچنین، این کار باعث می شود مدیریت کمپین تبلیغات کلیکی گوگل تان ساده تر شود. این باعث میشود که پایین ترعرفه های تبلیغ  در گوگل ادوردز  در ایران برای اکانت شما اختصاص داده بشود.

ما به شما کمک می‌کنیم یک کمپین پر قدرت و کم هزینه برای تبلیغات گوگلی خود راه بیندازید.

برای مشاوره رایگان، همین الان با ما تماس بگیرید.

سرمایه گذاری بر روی کلمات کلیدی با ارزش را دو برابر کنید

شما باید به کلمات کلیدی با ارزش خود بیش از آنچه تصور می کنید، بها دهید. با تجزیه و تحلیل اکانت مشتری دیگری در گوگل ادوردز که ماهانه ۵۰،۰۰۰ دلار بر روی تبلیغات خود صرف می کرد، سایت Disruptive Advertising دریافت که ۹۸.۹% کلمات کلیدی شان نرخ تبدیل پایین تر از ۱% را دارند.

این مشتری، مانند همه افراد، علاقه داشت سهم خود از بازار را افزایش دهد. به همین خاطر، سایت Disruptive Advertising بعد از اینکه دریافت ۱۴% از هزینه های صرف شده تنها ۶۲% از نرخ تبدیل را تولید می کنند، به فکر چاره افتاد.

به همین دلیل، آن ها تلاش کردند هزینه های از بین رفته را به سمت کلمات کلیدی برتر سوق دهند. افزایش بودجه در این کلمات کلیدی باعث شد بتوانند تبلیغات خود را بیش از پیش نشان دهند. به همین ترتیب تا انتهای ماه، فروش مشتری ۵۲% افزایش یافت. بعد از ۶ ماه فروش شان سه برابر شد و  هزینه های صرف شده ۲۵% کاهش یافت.

متن تبلیغات کلیکی گوگل تان به خوبی نوشته نشده و با صفحه فرودتان هماهنگ نیست

ما اکنون در عصری زندگی می کنیم که بازاریابان از هر ابزاری برای نمایش تبلیغات خود استفاده می کنند. به همین دلیل توجه مردم به آگهی ها و تبلیغات بسیار کم شده است. به همین خاطر شما باید بتوانید طی چند ثانیه با یک پیشنهاد خوب، مشتری را به سمت خود جذب کنید. اگر نتوانید این کار را انجام دهید، تبلیغ شما زیر هزاران تبلیغی که روزانه در گوگل یا دیگر ابزارها قرار می گیرند، دفن می شود.

محتوای رقابتی شما باید در 30 کاراکتری که در سرتیتر قرار دارد، گنجانده شود.

این کار ها باعث میشود که پایین تعرفه های تبلیغ  در گوگل ادوردز  در ایران برای اکانت شما اختصاص داده بشود.

در ادامه، تمایل و نیت کاربران از جستجوی کوئری باید مورد بررسی قرار گیرد. شما باید یک راه حلی مهم در نظر داشته باشید.

اگر کاربری به دنبال قیمت خودرو دست دوم پراید باشد، مطمئناً تبلیغ زیر نمی تواند برای او مفید باشد. شما باید بدانید که کاربر در پس کوئری جستجوی خود به دنبال چه چیزی است و چه قصدی از انجام آن جستجو دارد.

سعی نکنید با دروغ گفتن محصولات خود را بفروشید. برای مثال اگر کاربر به دنبال خدماتی رایگان است در متن آگهی تبلیغ خود حتماً باید قید کنید آن خدمات رایگان است. این کار ها باعث میشود که پایین تعرفه های تبلیغ  در گوگل ادوردز  در ایران برای اکانت شما اختصاص داده بشود.

اگر کاربر پس از ورود به سایت شما متوجه شود پس از ۳۰ روز بابت استفاده از آن خدمات باید مبلغی را پرداخت کند، مطمئن باشید از شما نا امید خواهد شد. همچنین، سعی نکنید تبلیغات کلیکی گوگل خود را برای یک کلمه کلیدی بی ربط نمایش دهید. این کار برایتان هیچ سودی نخواهد داشت. این کار نه تنها اعتبار و شهرت برندتان را زیر سوال می برد، بلکه بودجه PPC را نیز در طولانی مدت به هدر خواهد داد. این کار ها باعث میشود که پایین تعرفه های تبلیغ  در گوگل ادوردز  در ایران برای اکانت شما اختصاص داده بشود.

برای نوشتن یک متن تبلیغاتی خوب، پیشنهاد می کنم مقاله آموزش بهینه سازی متن برای تبلیغات کلیکی گوگل را مطالعه نمایید. پس از اینکه متن آگهی تبلیغات کلیکی گوگل خود را انتخاب کردید، باید دیگر عاملی که باعث شکست ۹۸% از تبلیغات کلیکی گوگل می شود را نیز در نظر بگیرید: تطبیق محتوای سایت با متن آگهی!

باید بدانید که ۵۵% از بازدید کنندگان بیشتر از ۱۵ ثانیه در یک صفحه نمی مانند. اگر برای هدایت ترافیک به یک صفحه فرود، بر روی یک کلمه کلیدی خاص سرمایه گذاری کرده اید، بهتر است بدانید که کاربر نیز انتظارات شفافی از شما دارد این کار ها باعث میشود که پایین تعرفه های تبلیغ  در گوگل ادوردز  در ایران برای اکانت شما اختصاص داده بشود.

به همین خاطر، باید بدانید اگر کاربر از طریق تبلیغاتی با عنوان هدفون بلوتوثی به صفحه فرود شما وارد شد، نباید با محصولی با عنوان Denon AH-W150 Exercise Freak روبرو شود. در غیر این صورت کاربر به سرعت وب سایت شما را ترک خواهد کرد، حتی اگر آن محصول همان چیزی است که به دنبالش می گردد.

زمانی که کمپین تبلیغات کلیکی گوگل خود را راه اندازی می کنید از زمان نمایش تبلیغ تا خرید مشتری، سعی کنید لحن و روند نرخ تبدیل را تغییر ندهید. بهتر است بازدیدکنندگان خود را به صفحه اصلی سایت تان هدایت نکنید زیرا صفحه اصلی سایت جایی است که پیام تبلیغ تان زیر ۴۰ عنصر مختلف طراحی سایت دفن می شود.

سعی کنید سرتیتر صفحه فرود را به دقت با متن تطبیق دهید. به این ترتیب بازدیدکننده پس از ورود به سایت شما به یادش می ماند که به دنبال چه چیزی است این کار ها باعث میشود که پایین تعرفه های تبلیغ  در گوگل ادوردز  در ایران برای اکانت شما اختصاص داده بشود.

نظرات  (۲)

۰۳ دی ۹۸ ، ۱۶:۴۴ پرستار کودک

ممنون

۰۳ دی ۹۸ ، ۱۶:۴۵ پرستار سالمند

ممنون. عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی